Brand-ul nu confera valoare oricarei zdrente

Dupa ce am aflat ca site-ul Target trimite acum si in Romania, m-am uitat prin lista lor de produse, incepand cu o cautare "Aerosmith". Si mi-au sarit in ochi niste tenesi foarte urati:

aerosmith-sneakers

Dar nu trebuie sa mergi pana in SUA pentru niste chestii urate, le poti lua si de la LIDL. In oferta lor de vara trecuta au fost tot felul de hanorace, tricouri si chiloti cu trupe rock, iar cele cu Aerosmith erau la fel de urate:

haine_aerosmith_lidl_1

haine_aerosmith_lidl_2

haine_aerosmith_lidl_3

haine_aerosmith_lidl_4

haine_aerosmith_lidl_5

haine_aerosmith_lidl_6

haine_aerosmith_lidl_7

haine_aerosmith_lidl_8

Nu o sa pricep de ce nu exista o limita, un fel de CTC din partea celor care dau acordul pentru folosirea siglei si a brand-ului. Dupa ce se platesc drepturile de imagine, chiar poti scoate orice fel de jeguri? Sau sunt eu prea pretentios si, in esenta, aceste haine au un design de top? :-/

Daca vreti si voi sa va faceti izmene sau orice altceva cu logo-ul Aerosmith, dati un telefon la oamenii astia, s-ar putea sa va accepte ideea:

haine_aerosmith_lidl_9

Fuck you, Live Nation!

Blah, blah, blah