Mizerii la toate nivelurile

Dupa moartea tragica a lui Kobe Bryant, vedetele au inceput sa posteze mesaje pe social media. Chiar si cei precum Cristiano Ronaldo, care iau aproximativ 1 milion de euro pentru o postare sponsorizata(!), au zis ca ar trebui sa puna un mesaj despre pierderea lui Kobe Bryant. Din pacate, insa, compania care gestioneaza contul lui Ronaldo, care e aceeasi, se pare, cu cea care gestioneaza si contul lui Figo, a decis ca e ok sa puna acelasi mesaj pe ambele conturi. Cat de greu era sa scrie 7 cuvinte diferite pentru fiecare?

Inteleg ca la Sport.ro si GSP lucreaza toti agramatii, dar si la nivelul ala, unde facturile sunt de milioane de euro bucata, tot asa se lucreaza? S-a scrisun mesaj in graba si apoi copy-paste-uri fara numar?

In general, abordarea copy-paste mi se pare absolut jenanta la orice nivel. Dar, in cazul de fata, cand subiectul este unul atat de tragic, pot spune ca e de-a dreptul mizerabila atitudinea acestor companii de PR.

Blah, blah, blah