De multe ori cand cer celor cu care colaborez sa-mi trimita logo-ul companiei pentru a face un material publicitar, ma trezesc cu o poza jpeg sau, mai rau, o poza intr-un document Word. Degeaba incerc sa le explic ca nu se poate folosi pe materiale foarte mari, precum rollup-uri sau afise 70x100, ca ei nu inteleg. Fie nu mai au contact cu cei care au facut logo-ul initial, fie sunt intr-o graba atat de mare ca nu mai au timp sa mai trimita nimic, fie... nu inteleg despre ce e vorba. Si, dupa ce te lupti cu ei pentru binele lor, ajugi si cedezi, ca si graficianul care a facut rollup-ul de mai jos, pe care l-am vazut in Mall Vitan. Desigur, atunci cand cineva din firma vede ce-a iesit, se plange si da vina pe acelasi nefericit grafician. Logic, nu?
Daca e sa-l luam la bani marunti si pe grafician, decat sa lase un asemenea dezastru sa se intample, putea sa identifice acel font (o varianta de Windsor, cred) si sa refaca logo-ul. Ar fi aratat 90% ca cel original si s-ar fi vazut impecabil. Si nu se prindea nimeni. Dar pentru asta trebuie sa-ti pese si sa te implici mai mult decat 'copy-paste'.