Dupa ce a preluat Romtelecom-ul cu surle si trambite, marea firma Telekom a pastrat aceiasi oameni, aceleasi echipamente si acelasi mod de a lucra cu clientii.
Dupa ce au inchis site-ul dolcetv.ro, prin care vedeam stream-urile posturilor Dolce Sport (cu plata), au introdus noul site telekomtv.ro. Din pacate, asta nou functioneaza mai prost ca ala vechi - video-ul se sacadeaza, se intrerupe, nu porneste... sau toate la un loc. Si suportul tehnic, format din aceiasi oameni (cum sa-i dai afara? cum sa-i mai inveti la varsta asta? pai, nu?), ofera aceleasi raspunsuri in zeflemea: se lucreaza, inca se lucreaza, mai incercati etc.
Cand router-ul Romtelecom a dat semne ca nu mai functioneaza corect, oferind zero semnal wireless, mi s-a transmis ca ei nu au ce sa faca, pentru ca semnalul wireless nu e garantat in contract. Au fost foarte energici in a-mi spune ca aia e, practic, si ca daca mi-a murit wireless-ul la router-ul lor pot sa-mi cumpar propriul router si sa le pun in series. De parca asta ar fi solutia ideala, sa faci trenuletul router-elor in casa!
Norocul meu a fost ca la 2-3 zile a murit de tot, nu se mai conecta nici la ei, asa ca au catadicsit sa-l schimbe. Dupa ce l-am predat pe cel vechi, impreuna cu cutia pe care o pastrasem (de prost!), domnul respectiv a catadicsit sa mai ia niste cabluri si mufe care veneau cu router-ul, probabil s-a gandit ca nu le voi folosi. Nu-i problema, ca n-am nevoie de cablurile lui de 30cm, dar ma mir la ce le va folosi el de erau asa pretioase.
Ultima faza a fost cand le-am spus celor de la vanzari ca imi expira contractul in cateva zile si le-am cerut prelungirea: mi-au facut o oferta cu 20% mai scumpa. Am incercat sa le explic ca cele 100 de minute la abonamentul de voce nu ma incalzesc cu nimic si nu vad rostul sa-mi creasca abonamentul, dar n-am reusit sa ma inteleg cu respectivul domn. Asa ca n-am prelungit si merg cu abonamentul meu inainte.
Concluzia e ca, din pacate, la Romtelecom s-a schimbat doar sigla. Iar la oamenii din teren nici macar atat.