In urma cu cateva zile am primit un flyer in intersectie la Dristor: un nou magazin JYSK urma sa se deschida in zona, iar eu aveam nevoie de perne, prosoape si alte alea. M-am uitat pe flyer si mi s-a parut ciudat numarul 139, in zona fiind numere mult mai mari, asa ca am intrebat-o pe tipa care impartea flyerele si mi-a explicat ca "e langa Kaufland".
In ziua lansarii, m-am dus cu vreo 20 de minute mai devreme, gandindu-ma ca e full de oameni care vin pentru pernele, cafeaua si croissantul oferite gratuit. Sau pentru reduceri, ca tot omul. Din pacate pentru JYSK, nu se stransese foarte multa lume.
Nu vreau sa pun tunurile pe grafician, ci mai degraba pe cei de la JYSK, care si-au dat OK-ul pentru materiale promotionale gresite! Nu de alta, dar magazinul JYSK nu e la numarul 139, ci 319!
Flyerele ca flyerele, dar si afisele erau gresite! Cine a dat BT-ul la JYSK, magazionerul?
Desi probabil a fost scandal in interiorul companiei, nu cred ca eroarea asta va da o gaura in bugetul companiei. Dar ar trebui ca, pe viitor, sa nu se mai faca lucrurile pe fuga, in ultima clipa, cum se fac de obicei in business-ul romanesc!