Functii penibile la magazinele online

Majoritatea magazinelor online incearca sa te prinda cu ceva, apar pop-up-uri cu oferte last minute, intra din stanga si din dreapta bannere despre produse recomandate, resigilate, re-re-re. Una dintre cele mai penibile functii e acel widget care-ti spune ca un utilizator tocmai a cumparat nu-stiu-ce produs de pe site. Sau ca inca N persoane se uita chiar acum la acelasi produs cu tine si e ultimul din stoc, asa ca trebuie sa te grabesti! Daca pe booking.com pot crede ca se mai uita 3 oameni de pe planeta asta la o cazare ieftina in Roma, ma indoiesc ca la 3 dimineata, pe site-ul lunui magazin online romanesc obscur mai erau inca 13 persoane care se uitau la aceeasi oferta cu mine :))

Pe ideea "daca nu functionau, le scoteau", probabil exista oameni care apasa acceleratia la mouse cand afla ca pot sa piarda oferta ultra-mega-speciala dintr-o zi de marti.

Blah, blah, blah