Cine face playlist-ul pentru muzica difuzata in supermarket-uri?

M-am intrebat de multe ori cine este curatorul pieselor difuzate in super sau hypermarketuri. Un fel de DJ de consum, cineva care sa intelega ce isi doreste sa asculte o persoana aflata la cumparaturi, dar totodata sa intuiasca cele mai bune momente pentru a introduce nelipsitele promo-uri.

Am incercat la un moment dat sa inteleg cum sta treaba la Mega Image, dar tot ce am aflat e ca se difuzeaza acelasi lucru in toate magazine, simultan. Nu stiu daca e adevarat, dar e destul de plauzibil, pentru ca nu cred ca fiecare magazin are o camaruta in spate cu un DJ care analizeaza in fiecare clipa varstele clientilor si adapteaza muzica in functie de asta.

Deunazi am fost un Auchan si am auzit la statia de amplificate melodia "Hypnotize" a lui Notorious BIG, o piesa lansata in 1997. Pe langa faptul ca e o melodie rar difuzata in Romania, nu ma asteptam sa aud hip-hop la cumparaturi.

Daca ma gandesc putin la versuri, exista unele parti din piesa care ar prinde in Romania de azi, daca cei care asculta ar intelege ce asculta. "Guess that's why they broke and you're so paid" se aude obsesiv pe refren, ceva ce se regaseste des si in piesele romanesti din ultimii ani. Pe de alta parte, nu e foarte potrivit sa auzi la cumparaturi "I put hoes in NY onto DKNY" sau "All Philly hoes go with Moschino", insa atata timp cat nimeni nu intelege palavrele, se pare ca e okay.

Daca cineva care lucreaza in sistem citeste aceste randuri, sa fie sigur ca lumea aflata la cumparaturi mai asculta, din cand in cand, ce se difuzeaza in magazin. Iar atunci cand exista astfel de surprize, experienta devine extrem de placuta.

Blah, blah, blah