BubbleUp & Co. gestioneaza defectuos imaginea trupei Aerosmith si a membrilor ei

De multe ori caut nod in papura si astept perfectiunea de la cei care lucreaza pentru trupele mele favorite. Din pacate, in ultima vreme am descoperit erori destul de mari cauzate de administrarea in plictiseala a shop-urilor celor doua formatii, site-urilor lor sau a paginilor de Facebook.

Iata cateva dintre problemele care mi-au sarit in ochi:

1. In shop-ul Aerosmith exista produse cu numele "Copy of...", adica produs copiat dupa un altul (pentru a nu mai introduce o data toate detaliile), dar la care s-a uitat modificarea titlului.

2. Pe pagina de Facebook a trupei Hollywood Vampires, in zona Events, unele concerte sunt trecute gresit, probabil tot din graba.

3. Pe site-ul lui Joe Perry, in sectiunea ascunsa Guitar Off My Back (de ce e ascunsa?), produsele de 7000 de dolari au fost introduse in graba, iar unele titluri nu corespund cu descrierea: exemplul 1, exemplul 2, exemplul 3.

Cam astea ar fi numai in ultimele cateva saptamani, dar sunt multe de-a lungul timpului si le-am mai semnalat pe blog. Nu pricep cum functioneaza toate rotitele mecanismului intre managementul trupelor Aerosmith si Hollywood Vampires, intre managerii personali ai artistilor, BubbleUp, Epic Rights, LiveNation si mai stiu eu cati altii, dar e clar ca telefonul fara fir combinat cu (posibil) remuneratia precara a serviciilor si munca pe genunchi caracteristica noii generatii ajung sa dauneze imaginii artistilor.

2 comentarii

  1. 10 Mar 2018 la 20:04

    Mie mi-au pierdut sosetele (fiery red thigh high socks)... si dupa aia n-au mai fost in stoc asa ca a trebuit sa ma ling pe botic... :((

  2. 10 Mar 2018 la 20:50

    da, ala e inca un episod de profesionanism din partea lor.

Blah, blah, blah