Am primit un mail acum cateva zile, spam mascat in 'comunicat de presa'. In octombrie a.c. s-a mai lansat o revista urbana: BeWhere!
Pe langa numele stupid, nici logo-ul nu-i cine-stie-ce:
Sa trecem mai departe, spicuind din comunicat:
BeWhere! Este un concept nou, 100% romanesc, o revista care prin materialele publicate si prin layout contureaza imaginea unui Bucuresti viu, colorat, eclectic.
Luna de luna, o echipa de editori pasionati, cu expertiza in domeniile pe care le reprezinta, rastoarna semnul de intrebare din sintagma "unde mergem?" si in loc sa va spuna "pazea!", va invita in oras.
"Noi punem semnul exclamarii în Bucurest!" este sloganul care insoteste campania de lansare a revistei. Vom face asta in fiecare luna, atat pe print, cat si prin intermediul editiei online www.bewhere.ro.
Deci "Be where the city is" pare un concept romanesc, mai putin numele. Eh, nu e chiar 100%. Ca sa nu mai zic de numele sectiunilor revistei: Be genius, BeWhere to go, BeWhere the taste is, BeWhere to shop. Sau alte inadvertente:
Macar SRL-ul care scoate revista e de la noi, inregistrat aici, la Registrul Comertului... sub numele: S.C. Corporate & Private Events S.R.L.
I rest my case!
As fi dat like dar nu vreau sa fac reclama gratuita revistei
corect
oricum, penali!
Toti putem nega, asta e foarte usor...
Mie imi place revista, am primit-o de la un prieten si chiar mi-a starnit interesul. E bine facuta si intr-adevar e un concept nou pe piata noastra.
Revista este foarte bine facuta. Acum ca are titlul in engleze si se declara 100% romaneasca nu cred ca este un impediment in a o citi si informa.
Ok, Florin, dar nu observi totusi fractura in logica asta? Daca esti 100% (nu 99%!) romanesc, de ce ai numele in engleza?
Mi se pare... weird