Super Bowl-ul genereaza cele mai mari profituri dintr-un singur spot TV in Statele Unite. 30 de secunde costa, anul acesta, 2.7 milioane de dolari. Toate bune si frumoase, zic, probabil ca cei care investesc asemenea sume de bani au strategia lor.
Ei bine, nu e mereu asa. Toshiba a cumparat spatiul publicitar de anul acesta pentru a-si promova produsele HD-DVD, noile lor playere HD-A3, HD-A30 si HD-A35. Desi lumea din bransa renunta usor-usor la HD-DVD si la fel vor face si consumerii, iata ca Toshiba nu vrea nici in ruptul capului sa accepte suprematia Sony (Blu-ray). Cred ca cei de-acolo s-au gandit: Totul sau nimic! Cati bani aveti, baieti, la voi? Stevens, intoarce buzunarele, marca banu', al naibii scartzar! Gata, toata lumea a pus banii pe masa de sedintza? Si tu, Suzie, ce daca esti doar secretara? Scoate tot ce ai la portjartier!
NEWSFLASH, dragii mei Toshiba: laptop-urile voastre sunt slabe, HD-DVD-ul se duce in jos si video-ul meu nu mai are mult si o sa-l arunc, ca sa-l inlocuiesc cu un Sony! TAKE THAT!