Conflict intre Asesoft si Marketonline-Mediadot: cine are dreptate?

Ieri, Asesoft Distribution a trimis un comunicat catre partenerii sai. Textul cuprindea o lista de parteneri rau-platnici, in capul careia se afla Grifon Group SRL, firma din spatele magazinelor online Marketonline si Mediadot. In urma articolului pe care l-am scris, am primit un raspuns din partea celor de la Grifon, asa ca vom publica si acest text si vom astepta desfasurarea evenimentelor pentru a vedea cine a avut dreptate.

E-mailul Asesoft, partea care se refera la Grifon Group:

datori asesoft

Raspunsul Grifon prin Mugur Frunzetti catre toti partenerii lor:

Stimati Parteneri,

Avand in vedere informatiile false distribuite in piata de SC Asesoft Distribution in ultima perioada, consider ca este util sa facem publice urmatoarele:

1. Ca orice societatea comerciala din distributie sau retail de IT, Grifon Group are in aceasta perioada o lichiditate scazuta, dar isi plateste toate la scadentele stabilite sau cu minime intarzieri debitele catre furnizorii sai, avand cu acestia o colaborare stransa, un parteneriat normal, necesar mai ales in aceste perioada de criza economica generala.
2. In acest moment suntem in proces cu SC Asesoft Distribution, care a solicitat instantei de judecata declansarea procedurii de faliment impotriva societatii noastre pentru o creanta de aproximativ 29.000 RON. Aceasta cerere are termen de judecata pe 30 ianaurie 2009 si va fi, mai mult decat sigur, respinsa; intrucat suma in cauza a fost platita deja si oricum nu justifica cererea de faliment, reprezentand sub 1% din totalul platilor pe care le efectuam intr-o luna.
3. Conflictul intre SC Grifon Group si SC Asesoft Distribution are la baza solicitarea abuziva a acesteia din urma de a plati o suma totala de peste 150.000 RON, desi debitele noastre reale se ridica la mai putin de jumatate din aceasta suma. Mai mult, din aceasta jumatate urmeaza a fi scazuta o parte semnificativa, reprezentand contravaloarea garantiilor pe care SC Asesoft Distribution le-a refuzat, primind produsele in service dar refuzand eliberarea, repararea sau stornarea lor, in mod nelegal, de peste 3 luni de cand avem deschis acest conflict. Mai mult, prin persoana domnului Iulian Stanciu, director general, SC Asesoft Distribution a refuzat in mod repetat organizarea unei concilieri legale sau contabile pentru stabilirea sumelor reale si incheierea amiabila a conflictului, preferand sa ne amentinte cu plangeri sau sa ne santajeze cu newslettere si cu relatii politice. Am propus chiar un arbitraj independent si am fost refuzati.
4. Este adevarat ca a fost refuzat la plata un Bilet la Ordin introdus de SC Asesoft Distribution, in valoare de 100.000 RON pentru ca era fals, dar acest BO a fost falsificat CHIAR DE REPREZENTANTII ASESOFT care au facut modificari si adaugiri pe instrumentul de plata, fapt interzis in mod expres de legislatia in vigoare. Dosarul este instrumentat in acest moment de autoritatile competente.
5. Situatia financiar-contabila a SC Grifon Group la data de 30.11.2008 (ultima situatie financiara inchisa in acest moment) ne arata datorii totale catre furnizori de aproximativ 3.000.000 RON, creante de incasat de aproximativ 1.000.000 RON si stocuri de aproximativ 1.000.000 RON. Avand in vedere un termen mediu de plata de 30 de zile si un volum total de vanzari de peste 3.000.000 RON/luna in noimebrie, cea mai slaba luna din an, rezulta in mod clar un grad de indatorare redus si o posibilitate certa de plata a scadentelor in termene.
6. Evolutia financiara a SC Grifon Group in anul 2008 a fost una excelenta, societatea inregistrand cresteri la nevelul tuturor indicatorilor economici fara de 2007:
- Cifra de afaceri a crescut cu 142% de la 5,5 la 13,3 milioane EUR
- Viteza de rotatie a stocului a crescut cu 33% de la 3 la 4 rotati pe luna
- Raportul de debite/cifra de afaceri lunara a scazut cu 20% de la 1,2 la sub 1
- Marja bruta de adaos comercial mediu la produsele comercializate a crescut cu 50%, de la 5 la 8,8%.
Documentele noastre contabile sunt oricand la dispozitia oricarui partener doresta sa verifice aceste informatii (cu exceptia datelor prinvind rulajul cu ceilalti parteneri care sunt, evident, confidentiale). Suntem obisnuiti cu asemenea atacuri media, incepute inca de la lansarea MarketOnline in noiembrie 2006, dar acestea nu ne-au oprit sa ne facem treaba asa cum stim si sa ne situam in prezent printre primele 3 companii de retail online in segmentul nostru.
7. In final, sugeram tuturor clientilor si distribuitorilor maxima prudenta in colaborarea cu SC Asesoft Distribution, colaborare pe care o regretam sincer si care ne-a adus pierderi mai mari decat castiguri pana in acest moment. Prin comportamentul si pozitia reprezentantilor sai, aceasta societate dovedeste o completa incapacitate de a avea o relatie de parteneriat cu clientii sai, o totala lipsa de respect fata de adevar si de lege si grave inclinatii in a utiliza metode ilegale si imorale pentru a obtine incasarea unor sume, justificate sau nu. Intelegem ca SC Asesoft Distribution are probleme de lichiditate si la plata unor parteneri externi, dar solutia nu se regaseste in asemenea actiuni la limita legii, ci tocmai in respectarea cadrului legal si a bunei practici de afaceri. In ceea ce ne priveste, in lipsa unei solutionari amiabile, vom lasa instantele de judecata sa decida cine datoreaza cui si ce suma de bani si, daca vor fi datori, vom plati asa cum am facut intotdeauna, suma nefiind una care sa pericliteze stabilitatea financiara a SC Grifon Group.

Am primit si o replica in comentarii, pe care va invit s-o cititi. Este vorba de cei de la Asesoft, care contesta cele scrise in comunicatul Grifon. Pe scurt, Iulian de la Asesoft scrie:

Draga Mugurel,

Iti admiram vocatia de povestitor, dar esti un mare mincinos. Nu o sa ma contrez cu tine pe fiecare blog pe care o sa postezi ceva despre noi, avem si altceva de facut.

Doar vreau sa spun cateva lucruri:
- Ai sa ne dai o suma mult mai mare, iar noi nu ne jucam cu cifrele. Rezultatele sunt auditate si avem in orice secunda toate datele referitoare la tot ce presupune afacerea noastra. Suma provine o treime din creantele Alko Group pe care le-ai recunoscut prin contract, alte doua treimi din marfa cumparata pe Grifon.
- Ne-ai lasat un bilet la ordin pe care nu l-ai recunoscut la banca, iar la Politie ai declarat apoi ca il recunosti. Undeva e o minciuna.
- Mesajul dat de mine este un avertisment pentru toti cei care vor sa-ti urmeze exemplul, sa cumpere marfa, sa o vanda foarte ieftin (sub costuri) si apoi sa nu mai dea banii la furnizori.
- Asesoft nu are intarziere nici macar 1 ron la nici un furnizor. Poti sa spui ce vrei, avem un rating foarte bun la toate societatile de asigurari si la banci.
- Toate produsele aduse de tine in service ti-au fost facturate cu minus. Practic ti-am dat banii pe ele, bani pe care i-am scazut din datorie automat.

Sper sa intelegi ca nu vreau sa-ti fac rau, in ciuda aparentelor apreciez ca dintr-o firma construita sa dea "teapa" (vezi actionariat, mod de operare, istoric persoane etc) ti-ai dat seama de timpul investit si ai transformat-o intr-un brand cunoscut si cu potential de crestere. Doar ca lupul isi schimba parul, dar naravul ba...

14 comentarii

  1. 13 Jan 2009 la 12:55

    Iti multumim pentru apelativul hotii ... nu am iti spun ca, intr-o tara normala, ar fi logic sa cerem daune pentru o asemenea afirmatie si nici ca bun simt ne spune sa nu acuzam pe cineva de ceea ce este, in final, o infractiune (hotia) decat dupa ce exista certitudinea faptei.

    Ai mai jos raspunsul oficial pe care l-am oferit in urma cu 5 minute partenerilor nostri:

    Stimati Parteneri,

    Avand in vedere informatiile false distribuite in piata de SC Asesoft Distribution in ultima perioada, consider ca este util sa facem publice urmatoarele:

    1. Ca orice societatea comerciala din distributie sau retail de IT, Grifon Group are in aceasta perioada o lichiditate scazuta, dar isi plateste toate la scadentele stabilite sau cu minime intarzieri debitele catre furnizorii sai, avand cu acestia o colaborare stransa, un parteneriat normal, necesar mai ales in aceste perioada de criza economica generala.
    2. In acest moment suntem in proces cu SC Asesoft Distribution, care a solicitat instantei de judecata declansarea procedurii de faliment impotriva societatii noastre pentru o creanta de aproximativ 29.000 RON. Aceasta cerere are termen de judecata pe 30 ianaurie 2009 si va fi, mai mult decat sigur, respinsa; intrucat suma in cauza a fost platita deja si oricum nu justifica cererea de faliment, reprezentand sub 1% din totalul platilor pe care le efectuam intr-o luna.
    3. Conflictul intre SC Grifon Group si SC Asesoft Distribution are la baza solicitarea abuziva a acesteia din urma de a plati o suma totala de peste 150.000 RON, desi debitele noastre reale se ridica la mai putin de jumatate din aceasta suma. Mai mult, din aceasta jumatate urmeaza a fi scazuta o parte semnificativa, reprezentand contravaloarea garantiilor pe care SC Asesoft Distribution le-a refuzat, primind produsele in service dar refuzand eliberarea, repararea sau stornarea lor, in mod nelegal, de peste 3 luni de cand avem deschis acest conflict. Mai mult, prin persoana domnului Iulian Stanciu, director general, SC Asesoft Distribution a refuzat in mod repetat organizarea unei concilieri legale sau contabile pentru stabilirea sumelor reale si incheierea amiabila a conflictului, preferand sa ne amentinte cu plangeri sau sa ne santajeze cu newslettere si cu relatii politice. Am propus chiar un arbitraj independent si am fost refuzati.
    4. Este adevarat ca a fost refuzat la plata un Bilet la Ordin introdus de SC Asesoft Distribution, in valoare de 100.000 RON pentru ca era fals, dar acest BO a fost falsificat CHIAR DE REPREZENTANTII ASESOFT care au facut modificari si adaugiri pe instrumentul de plata, fapt interzis in mod expres de legislatia in vigoare. Dosarul este instrumentat in acest moment de autoritatile competente.
    5. Situatia financiar-contabila a SC Grifon Group la data de 30.11.2008 (ultima situatie financiara inchisa in acest moment) ne arata datorii totale catre furnizori de aproximativ 3.000.000 RON, creante de incasat de aproximativ 1.000.000 RON si stocuri de aproximativ 1.000.000 RON. Avand in vedere un termen mediu de plata de 30 de zile si un volum total de vanzari de peste 3.000.000 RON/luna in noimebrie, cea mai slaba luna din an, rezulta in mod clar un grad de indatorare redus si o posibilitate certa de plata a scadentelor in termene.
    6. Evolutia financiara a SC Grifon Group in anul 2008 a fost una excelenta, societatea inregistrand cresteri la nevelul tuturor indicatorilor economici fara de 2007:
    - Cifra de afaceri a crescut cu 142% de la 5,5 la 13,3 milioane EUR
    - Viteza de rotatie a stocului a crescut cu 33% de la 3 la 4 rotati pe luna
    - Raportul de debite/cifra de afaceri lunara a scazut cu 20% de la 1,2 la sub 1
    - Marja bruta de adaos comercial mediu la produsele comercializate a crescut cu 50%, de la 5 la 8,8%.
    Documentele noastre contabile sunt oricand la dispozitia oricarui partener doresta sa verifice aceste informatii (cu exceptia datelor prinvind rulajul cu ceilalti parteneri care sunt, evident, confidentiale). Suntem obisnuiti cu asemenea atacuri media, incepute inca de la lansarea MarketOnline in noiembrie 2006, dar acestea nu ne-au oprit sa ne facem treaba asa cum stim si sa ne situam in prezent printre primele 3 companii de retail online in segmentul nostru.
    7. In final, sugeram tuturor clientilor si distribuitorilor maxima prudenta in colaborarea cu SC Asesoft Distribution, colaborare pe care o regretam sincer si care ne-a adus pierderi mai mari decat castiguri pana in acest moment. Prin comportamentul si pozitia reprezentantilor sai, aceasta societate dovedeste o completa incapacitate de a avea o relatie de parteneriat cu clientii sai, o totala lipsa de respect fata de adevar si de lege si grave inclinatii in a utiliza metode ilegale si imorale pentru a obtine incasarea unor sume, justificate sau nu. Intelegem ca SC Asesoft Distribution are probleme de lichiditate si la plata unor parteneri externi, dar solutia nu se regaseste in asemenea actiuni la limita legii, ci tocmai in respectarea cadrului legal si a bunei practici de afaceri. In ceea ce ne priveste, in lipsa unei solutionari amiabile, vom lasa instantele de judecata sa decida cine datoreaza cui si ce suma de bani si, daca vor fi datori, vom plati asa cum am facut intotdeauna, suma nefiind una care sa pericliteze stabilitatea financiara a SC Grifon Group.

  2. 13 Jan 2009 la 13:29

    Am updatat continutul mesajului pentru a reflecta realitatea si fara a da verdicte pripite.

  3. 13 Jan 2009 la 14:06

    Draga Mugurel,

    Iti admiram vocatia de povestitor, dar esti un mare mincinos. Nu o sa ma contrez cu tine pe fiecare blog pe care o sa postezi ceva despre noi, avem si altceva de facut.

    Doar vreau sa spun cateva lucruri:
    - Ai sa ne dai o suma mult mai mare, iar noi nu ne jucam cu cifrele. Rezultatele sunt auditate si avem in orice secunda toate datele referitoare la tot ce presupune afacerea noastra. Suma provine o treime din creantele Alko Group pe care le-ai recunoscut prin contract, alte doua treimi din marfa cumparata pe Grifon.
    - Ne-ai lasat un bilet la ordin pe care nu l-ai recunoscut la banca, iar la Politie ai declarat apoi ca il recunosti. Undeva e o minciuna.
    - Mesajul dat de mine este un avertisment pentru toti cei care vor sa-ti urmeze exemplul, sa cumpere marfa, sa o vanda foarte ieftin (sub costuri) si apoi sa nu mai dea banii la furnizori.
    - Asesoft nu are intarziere nici macar 1 ron la nici un furnizor. Poti sa spui ce vrei, avem un rating foarte bun la toate societatile de asigurari si la banci.
    - Toate produsele aduse de tine in service ti-au fost facturate cu minus. Practic ti-am dat banii pe ele, bani pe care i-am scazut din datorie automat.

    Sper sa intelegi ca nu vreau sa-ti fac rau, in ciuda aparentelor apreciez ca dintr-o firma construita sa dea "teapa" (vezi actionariat, mod de operare, istoric persoane etc) ti-ai dat seama de timpul investit si ai transformat-o intr-un brand cunoscut si cu potential de crestere. Doar ca lupul isi schimba parul, dar naravul ba...

    In final as adauga un schimb de mailuri avut de noi cu ceva timp in urma, dupa care nu am mai primit nici un ban de la Grifon (a se citi de jos in sus).

    Cu stima,
    Iulian

    "
    Hai sa mergem cu 50.000 ron pe luna timp de 3 luni. Cand terminam reluam si colaborarea numai daca am o garantie solida de la tine sau imi asigura cineva riscul de neplata. E ok asa ?

    From: Mugur Cosmin Frunzetti [mailto:mugur@marketonline.ro]
    Sent: Wednesday, November 12, 2008 2:20 PM
    To: is@asesoft.ro
    Subject: RE: Buna dimineata

    Incerc sa nu polemizam ... cu sula in coaste, amenintari si ultimatumuri e greu sa te tii de ceva ... nu s-a pus niciodata problema ca nu recuperati sau ca nu vreau sa vi-i dau, dar stii si tu ca o pot lungi pe ambele firme destul de mult si fara penalizari ... si NU vreau asta ca NU imi place sa o fac.

    Iti propun 2 variante:

    1. Esalonarea intregului sold pe ambele firme (150.000 RON aproximativ) pe 5 plati lunare de 30.000 RON in 15 ale fiecarei luni prima in 3 zile de azi si incerarea colaborarii (dar efectuarea service-ului la timp cum e normal)
    2. Reluarea unei colaborari normale cu urmatoarea regula: eu platesc saptamana asta X RON, tu imi livrezi saptamana viitoare maxim x-10% RON marfa, atfel incet soldul scade obligatoriu in fiecare saptamana pana ce vom reintra in termenele normale si intre timp mai facem si unii si altii bani

    Cu deosebita consideratie,

    Mugur Cosmin Frunzetti
    managing partner
    Grifon Group
    http://www.marketonline.ro
    0318222222 / 0724055044
    "

  4. 14 Jan 2009 la 15:02

    Draga Iulian,

    Faptul ca polemizezi cu mine pe bloguri si nu stai de vorba face-to-face e trist. Mailuri inventam toti oricand, nu inseamna nimic. E ridicol ca din 100 de furnizori eu ma cert NUMAI CU TINE! Poate ai si tu o parte de vina, NU?

    Acum 10 minute m-au sunat cei de la Urban sa cautam o solutie amiabila ... de ce acum dupa ce ai facut acest circ teribil? De ce nu vineri cand am incercat sa stau de vorba cu tine?

    Imi mentin parerea ca esti de rea-credinta, ca nu intelegi ce este acela un parteneriat si ca in final Justitia va da dreptate celui care are. Daca totusi ai dorinta de dialog (nu monolog) constructiv iti stau la dispozitie oricand.

    p.s.: sa pun si eu numarul tau de mobil pe bloguri?

  5. Linkuri:

  6. 21 Jan 2009 la 22:33

    Pai sa facem analiza pe text.
    Daca ceilalti boi de distribuitori ar avea "sange" sa-l dea in judecata, am scapa mai repede de MO, asa probabil va mai dura 6 luni.

    "datorii totale catre furnizori mai mici de 3.000.000 RON" - parerea mea de femeie proasta e ca sunt undeva intre 2.999.999 RON si 4.5M, ma gandesc ca l-o fi dus capul pe Mugurica sa caute ziua cand soldul era minim din ultimele 60 zile, dupa aia sa inregistreze niste facturi mai tarziu cu 1 sapt, cu alte cuvinte sa "fabrice" un sold mai mic, nu e mare inginerie, si sa declare cu 20% mai putin, ca intra in marja de eroare ( eu asa as fi facut in locul lui, sa pic aici ! )
    Poate ceilalti nu-l dau in judecata pentru ca au de luat muuult mai multi bani si tot mai spera ?

    "creante de incasat de aproximativ 1.000.000 RON" . Aproximativ asta inseamna 800.000 RON (marja de eroare), care apar acolo pt ca micutul a facut o factura catre nushcine de 380K RON whatever, pe care o storneaza in ziua urmatoare. Ca nu e mare inginerie, eu asa as face in locul lui. Si ma gandesc si eu cam ce creante are de incasat un mag. online care vinde pe cash .. dah !
    Acum, pirpiriul nu ne zice cat din creantele neincasate sunt si neincasabile ! Ca presupun ca daca el e tepar n-are vreun scut impotriva altor tepari . Nush de ce am eu o presimtire ca neincasabile=tepe sunt 100k-300k .

    Acum puisorul asta mic nu ne spune daca o avea si niste credite/linii de credit pe la banci . Mugurele, astea cred ca le platesti, ca le-oi fi garantat tu cu ceva. Sa nu uiti sa le socotesti cand ne dai cifre, dar presupun ca n-o sa spui curand cati banisori a produs corporatia ta, ca minus la profit e minus la branding .

    Mi-e si frica sa fac un calcul .. faceti voi .
    MO, tot inainte cacalu !

  7. 22 Jan 2009 la 21:18

    Sa ne povesteasca domnul Mugur despre datoria catre ATLAS Corporation, suma aproape identica cu cea datorata ASESoft.

  8. 22 Jan 2009 la 23:52

    Povestiti-ne dumneavoastra intre timp.

  9. 24 Jan 2009 la 16:03

    Pot sa zic ca am luat si eu tzeapa cu cei de la Mediadot;Am luat de la ei (factura Alko Group) un laptop, iar dupa 3 luni s-a stricat placa de baza!Aceeasi poveste cu garantia…nu au vrut sa il primeasca, iar de Alko nu am resuit sa dau nicicum.Am avut inspiratia si am apelat direct la producator si vreau sa le multumesc pe aceasta cale celor de la Fujitsu Siemens si System One IT ca mi-au reparat ei laptopul (gratis)!
    Multi zic ca sunt multumiti de Mediadot si echipa lor de firme fantoma, dar asta pentru ca nu au avut inca probleme cu produsele…nici nu le doresc sa aiba…

  10. Linkuri:

  11. 26 Feb 2009 la 19:47

    Un jeg de firma mai marede cat “grion grup” nu exista la momentul actual in romania sunt cei mai imputiti de pe piata on line

  12. 26 Feb 2009 la 21:27

    poti detalia aceasta parere succinta?

  13. 10 Mar 2009 la 12:57

    Si eu sunt in aceeasi situatie. Am cumparat de 20 d emil de la ei in 2007 in ianuarie. Mi s-a stricat placa video un ASUS HD 3870 (sincer nu m asteptam sa fie atat de proasta ca fiabilitate. Se incalzea fff tare de cand am luat-o si am dat si 850 de RON pe ea atunci). M-am dus acum 2 zile la sediul Mediadot din Lizeanu (l-au mutat din Vieparilor in Pisoni si din Pisoni in Lizeanu, asta asa ca masura de precautie, in 6 luni doar!!!!!!!!!!!!) si acolo o tiganca si la propriu si la figurat mi-a aruncat in nas aceeasi gogoasa ca celor de mai sus. Ca Alko a dat faliment si ca a preluat Grifon .... kkturi din astea... si sa fac reclamatie la opc. Fac reclamatie si cei de la opc imi spun ca am ramas cu paguba.... Ce mai e de zis? Baietii in aceeasi situatie ca mine scrieti-mi pe padronne2000@gmail.com si ii dam in judecata!!! Am vb deja cu un avocat si poate reusim sa cerem despagubiri. Hai s ane strangem cat mai multi sa le-o tragem nenorocitilor. Astept mailuri sa luam legatura

  14. 30 Jun 2010 la 13:38

    Dragi cititori ... am citit problemele pe care si le rezolva amiabil cei doi mari jucatori de pe piata IT . Eu reprezint o firma mica cu trei angajati care incercam din rasputeri sa supravietuim crizei si d-lui Boc . Obiectul de activitate sunt prestarile de servicii IT si vanzarile de componente din domeniu .
    Ma rog , in alta ordine de idei ... zambesc amar vazand despre ce sume vorbesc cei doi domni directori ... milioane de lei . Noi n-am vazut atatia bani decat la televizor .
    Si totusi avem o problema de cateva ... sute de lei . Mai exact , am achizitionat de la Marea si Serioasa Companie ASESOFT produse IT in valoare de vreo 5400 de lei . Nu era prima achizitie de la Asesoft . Totul decurge cat se poate de greu la ei ... te pun sa comanzi pe mail ca apoi sa ,, uite '' sa-ti preia comanda . Astfel se suprima orice comunicare in timp real , noi fiind nevoiti sa amanam la randul nostru clientul final .
    Si asta nu e tot : am solicitat de nenumarate ori incheierea unui contract de distributie cu clauze ferme , termene de plata si discounturi la preturile de lista . Ne-am lovit intotdeauna de refuzul agentilor de vanzari , consiliati indeaproape de Doamna Director de Vanzari ( atentie , DE VANZARI !!! ) NICULINA MELINTE .
    Ma rog , asta e politica firmei ... ( si se mai plangea domnul director IULIAN STANCIU de scaderea numarului de distribuitori din piata IT ) , negandindu-se ca unii din angajatii sai ca doamna director de VANZARI MELINTE dau un branci ferm si sigur multora dintre micii distribuitori aruncandu-i pur si simplu la cosul de gunoi ...
    Dar sa revin la problema noastra de 390 de lei ...
    Spuneam ca am achizitionat in data de 29.06.2010 produse IT in val. de 5400 de lei , printre care se aflau si cateva componente ale unui calculator folosit ptr. uz intern , deci nu componente folosite la revanzare . Dintre aceste componente , dintr-o eroare umana si complet explicabila , comanda noastra a fost pe DDR 2 noi avand nevoie la sistem de DDR 3 . Toate bune pana aici . Am sunat increzatori la Asesoft ca sa reparam greseala ( evident a noastra ) ...
    Si aici surpriza ! Surpriza noastra se numeste DIRECTOR DE VANZARI NICULINA MELINTE ! Mai exact , doamna ne refuza categoric schimbarea produsului de care noi nu ne puteam efectiv folosi ... si asta la nici 20 de ore de la achizitie .
    Explicatiile noastre cum ca nu vrem banii inapoi ( platiti dealtfel anticipat , ca la curve ) ci dorim sa platim o diferenta in plus pana la DDR 3 , cum ca suntem clientii dumnealor , cum ca tocmai am cumparat de 5.400 de lei marfa de la ei ... toate astea nu au contat .
    Raspunsul Asesoft prin VUVUZELA Melinte Niculina a fost implacabil acelasi : ,, NU va schimb produsul '' !
    Ramanem cu gustul amar al unei colaborari esuate , cu impresia ca ASESOFT nu-si face bine treaba renuntand in a avea o relatie normala de afaceri intre doi parteneri ( fie unul dintre ei mic , mic , asa ca noi ) .
    Ramanem cu parerea ca ASESOFT nu-si alege bine angajatii sau criteriile de inscaunare in ale sefiei nu sunt bine alese . ex. DIRECTOR DE VANZARI ( subliniez , VANZARI ) Melinte Niculina !
    Si mai ramanem cu ceva : cu un DDR de care nu ne putem folosi , si pe care il vom trece la categoria ,, teapa '' cu ASESOFT .
    Multumim ptr. ,, fructuoasa '' colaborare domnilor si mai ales ,, doamnelor '' de la ASESOFT ! Va promitem ca nu va vom mai deranja vreodata cu nici o comanda pe mail pe care sa o procesati cand aveti chef , ca nu va vom mai cumpara vreodata produsele de teama ca am putea oricand sa ne mai ,, pacalim '' cu ceva ...
    Invatati sa deveniti mai flexibili in exprimare si comportament , invatati sa va atrageti noi parteneri , mai invatati asa in general ...
    Pa ,pa !

Blah, blah, blah