Trupa Veche la 25 de lei

Am aflat de curand despre concertul Trupa Veche in Hard Rock Cafe. Au mai cantat relativ de curand acolo si nu a fost chiar un show exploziv. Oricum, nu prea e un loc propice unei atmosfere incendiare, cum nu e nici Cafeneaua Actorilor din Tineretului. Am ramas siderat cand am aflat ca pretul biletului e 25 de lei! Mi se pare foarte mult pentru un concert Trupa Veche, dar o seara cu prietenii, mancare buna, deserturi delicioase e nepretuita, vorba MasterCard. Asa ca am facut rezervare si... ne vedem acolo!

trupa veche hard rock cafe

26 comentarii

  1. 10 Apr 2009 la 13:12

    Stii cumva cine e vocalul? De fapt cine sunt noii componenti?

  2. 11 Apr 2009 la 11:19

    cred ca e asa mult din cauza locatiei..

  3. 11 Apr 2009 la 16:21

    Cu siguranta asta e explicatia. :)

  4. 11 Apr 2009 la 19:25

    25 de lei e pret clasic la hard rock cafe. Atat costa si serile blues.

  5. 12 Apr 2009 la 10:05

    Ma, a meritat. O seara cu prietenii, rasete, mancare buna (ma opresc la acest aspect :)) ) si de ce nu....muzica ok... :P Ma bucur ca am ales varianta asta de a-mi petrece seara. :)

  6. 12 Apr 2009 la 19:43

    Buna tuturor! Buna si tie Andreina, in primul rand imi pare bine ca ne`am cunoscut. Acum citind comentariile de mai sus (putine, deci nu am cum sa`mi fac o parere cine stie cum) am senzatia ca nu e tocmai pe placul vostru ceea ce fac baietii in prezent. Parerea mea este ca ar trebui sa nu mai analizam atata aspectul pretului si cam care este valoarea trupei, sa nu mai fim atat de carcotasi pentru ca aseara chiar a fost o atmosfera ok, nu a fost atmosfera localului doar, ci si a trupei si a fanilor lor. Dar cum fiecare e liber sa isi exprime opinia ...chiar imi doresc sa am cat mai multe pareri de citit chiar si de acest fel :).
    S`auzim numai de bine!

  7. 12 Apr 2009 la 19:46

    am o intrebare pt voi. Un bilet la un concert Vama ce pret credeti ca ar fi trebuit sa aiba in aceeasi locatie?

  8. 12 Apr 2009 la 20:07

    gabitza ? :)):)):))

  9. 12 Apr 2009 la 20:20

    da, eu. adica?

  10. 12 Apr 2009 la 20:56

    la vama nu se discuta sub 30-40 de lei. Plus ca Hard Rok Cafe nu se preteaza fanilor Vama.

  11. 12 Apr 2009 la 21:12

    Gabitzza, si mie imi pare bine ca ne-am cunoscut. Intr-adevar aseara a fost o atmosfera chiar foarte frumoasa. Sincer, nu ma asteptam, mai ales dupa experienta de data trecuta din Hard Rock. Eu una ma bucur ca isi formeaza un public al lor si cum zici si tu...s-auzim numai de bine!
    Acuma, ar mai fi un aspect...80% din setlist a fost format din piese VV...

    Cata, n-are nici o legatura, in caz ca te gandeai la cineva anume. :P

    La ce preturi practica Vama in ultimul timp nu m-as mira sa vad un 50 de lei la un concert in Hard Rock ;)) Dar, cum zicea si Myke, in nici un caz nu ar fi sub 30-40.

  12. 12 Apr 2009 la 21:36

    mi se pare normal sa fie astfel construit un setlist momentan, sunt piesele lor pana la urma asa cum le`au cantat si pana acum le canta si in continuare, chiar dak nu s`a pastrat formula.
    cat despre vama, practica niste preturi mult prea "modeste" pt zilele noastre. ia sa vedem pana unde se poate ajunge?
    eu zic sa mai vb si peste cateva luni ,cand Trupa Veche vor lansa albumul, in viitorul apropiat videoclip, emisiuni televizate etc. acum e usor sa te iei de cineva cand e la inceput de drum.
    Nu am spus nik pana acum cu rautate, va spun sincer :).

  13. 13 Apr 2009 la 13:30

    gabitzza

    nu poti sa compari vama cu trupa veche... sincer :) daca trupa veche ar pune pretul de 40 de ron cred ca ar fi decat 50 de oameni maxim, in schimb la vama in becker au fost 500 :)

    aaa... si daca nu
    eu inteleg ca esti fan, chiar te inteleg bine...dar sa fim realisti ... cum suna piesele vechi cu vocea noului solist? cum suna 18 ani? vama veche?

    ps: au mai avut album scos, aparitii la tv si tot nu a mers ...

    app: nici eu nu vorbesc cu rautate... :D

  14. 13 Apr 2009 la 15:22

    sper ca aceasta dezbatere sa nu se transforme intr-una de "vama vs. trupa veche", pentru ca e un drum prea batatorit.

    in esenta, lucrurile stau in felul urmator: cand s-a rupt vama veche, fanii s-au impartit in 3 categorii:

    I. fanii Vama (cei care-l iubeau pe Tudor Chirila)
    II. fanii Trupa Veche (cei care aveau boala pe Tudor Chirila)
    III. unii care au renuntat sa mai asculte noile trupe formate

    Acum, singurul lucru pe care cei care au cunostinta despre fenomen il reclama este ca cei de la Trupa Veche s-au chinuit prin justitie sa interzica Vamii sa cante vechile piese. Dupa ce actiunea a esuat, s-au hotarat sa le cante si ei.

    Mie mi-au placut foarte mult unele din primele melodii Trupa Veche, compozitii proprii. Dar eu nu am fost fan Vama Veche si nu imi plac piesele Vama Veche (cu cateva exceptii, desigur). In orice caz, as prefera ca la un concert Trupa Veche sa ascult doar materiale compuse de ei, pentru ca daca nu se pastreaza vocalul la o piesa, suna a cover ;)

  15. 13 Apr 2009 la 17:27

    Andreea draga, nu contest faptul ca Vama au public numeros, ca sigur nu ar fi singurul exemplu cel din Becker. nu are rost sa comparam schelalaiturile si scalambaielile lui Tudor( cu care si`a castigat publicul rebel de`a lungul anilor) cu vocea lui Paur, ar fi mult sub aprecierile tale :).nu amesteca lucrurile(pret bilet, public, voce), deja e prea mult cum a spus si PinkISH...un drum mult prea batatorit.
    nu sunt vreuna care are boala pe Chirila, sa nu credeti ca este imposibil ca un fan Vama Veche de alta data sa mearga pe drumul celor de la Trupa Veche acum...pentru mine Tudor nu a insemnat niciodata Vama Veche.
    Ce`a fost, a fost!

  16. 13 Apr 2009 la 17:36

    poate "boala" e un cuvant mult prea dur, dar faptul ca spui ca Tudor Chirila scelalaie si se scalambaie face ca ce am spus eu sa fie adevarat :)

    anyway, eu sincer mi-as dori ca Trupa Veche sa cante doar compozitii proprii. Din pacate, una din aceste melodii (Peste cer) nu a mai fost cantata din cauza ca a fost compusa impreuna cu primul chitarist. alte compozitii misto se pierd din cauza ca erau create pentru a fi cantate de fostii vocali si tot asa. in esenta, sper ca alaturi de Paur sa apara compozitii noi.

    si, culmea! una din cele mai misto melodii Vama Veche, Blood in Blue, nu mai figureaza in playlist-ul Trupa Veche. De ce?

  17. 13 Apr 2009 la 18:06

    "Blood in Blue" inca mai figureaza, a fost cantata in concertul din A`live in martie si a prins f bine... nu au acelasi setlist in fiecare concert. Nu cred ca se va intampla niciodata ca Trupa Veche sa cante doar compozitii proprii...chiar tu ai spus cu regret ca unele compozitii misto se pierd...dc ti`ai mai dori doar compozitii proprii?

  18. 13 Apr 2009 la 22:56

    da, asa am spus, dar ideea e ca o melodie, odata ce te-ai obisnuit cu ea intr-un format, suna foarte ciudat cu alt vocal. instrumentele pot fi inlocuite, vocalul nu.

    trupa veche are potential, astept noi compozitii.

  19. 14 Apr 2009 la 14:16

    1. poate "boala" e un cuvant mult prea dur, dar faptul ca spui ca Tudor Chirila scelalaie si se scalambaie face ca ce am spus eu sa fie adevarat :)

    idem...

    2. nici pt mine Tudor nu a insemnat Vama Veche. Mie mi-a placut Vama Veche prima data si dupa aia Vama...
    Cand s-au despartit am zis ca o sa merg la concertele ambelor trupe...dar ce m-a frapat pe mine ( si inca ma frapeaza ) a fost procesul initiat... pai cum puii mei sa ii interzici unui om sa-si mai cante piesele? sunt versuri care ii apartin ... mai mult de 70-80 % ...( FIR era aproape in intregime compus de Eugen si Tudor ) poate legal e ( pt ca au fost semnate sub marca vv ) dar MORAL nu e ;) cand Traian a fost intrebat de proces... a zis ceva de genu: avem si noi familii, trebuiesc intretinute... ceva de genu... cu alte cuvinte: ne intereseaza banii, ne doare in cur daca se pierd piesele VV, daca fanii le vor asculta doar in winamp...

    a doua chestie care mi s-a parut extrem de penibila ... dupa atata tambalau cu procesul si avocati, draci, laci ... bani ... Trupa Veche ( in formula noua ) incepe sa cante piesele Vama Veche... dupa ce au aruncat atat cu noroi in Chirila ca de ce le canta?!? e ironic, blamezi atata timp ceva si dupa ajungi sa faci si tu la fel...

    sa nu zici ca au inceput sa cante piesele pt ca vama la canta... era un proces... daca stateau in banca lor mai mult ca sigur castigau procesul... pt ca legea le era favorabila. dar ei singuri si-au taiat cranga de sub picioare.

    si ultima chestie ... de ce TV nu canta Ana, Iubeste? piese la care au avut aproape toata contributia ...
    Tudor macar are bunul simt si nu le canta ( chiar daca se cer in concerte ) ... cu toate ca ar putea... poate sa cante orice piesa pana sa termina procesul. sa nu mai zic de blood in blue, care figureaza si pe albumul trupa veche ( primul ) ... si care era inregistrat de fapt si de drept... pe FIR

    Pinkish :) imi cer scuze ca am continuat discutia, dar ma cunosti si stii ca ma aprind destul de repede :D
    sunt total de acord cu clasamentul tau...( puteai sa pui si cei care il iubesc pe Eugen :) )

  20. 14 Apr 2009 la 17:14

    Blood in Blue nu apare pe albumul TV, nici nu avea cum. nu am de ce sa te scuz, Andreea, pentru ca aici e loc de discutii libere :)

    GabitZZa, vezi ca vorbesti cu doua fete diferite, Andreea si Andreina, chiar daca au acelasi nume ;)

  21. 14 Apr 2009 la 17:57

    a da?
    jur ca asa am trait cu impresia in tot acest timp. adica asa am auzit... am vorbit fara sa stiu exact ... ( nici n-am vzt albumul )
    vina mea. sorry :)

  22. 14 Apr 2009 la 18:55

    Un singur lucru mai am de spus... ca sa evit dezlantuirea altor randuri si colile virtuale...Cine a parasit trupa? cu asta inchei postarile pe baza acestui subiect.
    p.s. si eu ma aprind f. tare si nu ma pot abtine, dovada randurile mele de aici, insa ma opresc acum.
    s`auzim numai de bine!

  23. 14 Apr 2009 la 19:34

    mai bine intrebai din ce motive ;) si mai ales, mai bine intrebai de ce cei din formatie s-au prezentat la un concet fara solist ... cand Tudor era in spital si nu putea sa vorbeasca, in loc sa se duca la el la spital ei s-au dus la concert. ( tzeapa a fost ca nu si-au luat bani pt asta ).
    ca sa vorbesti, trebuie sa stii mai intai. nu stiu daca tu ai fost si fan vama veche sau esti doar tv. daca erai fan vv la vremea aia stiai lucrurile asta si nu deschideai subiectul despartirii

    poate te aprinzi si tu. dar nu stiu de ce...

    chiar imi pare rau ca se ajunge la discutii de-astea.

    ps: eu nu stiu daca te opreasti aici pt proverbul "cel mai destept cedeaza" sau pt ca, de fapt, nu ai mai avea ce sa zici.
    consider ca discutia noastra este doar una in contradictoriu. tu crezi si cunostii altceva, eu cred si stiu altceva...

  24. 14 Apr 2009 la 19:51

    fiecare stie cate ceva. important e cat de credibila e sursa. daca intrebi fiecare fost membru VV in parte, cred ca afli 5 povesti mai mult sau mai putin diferite.

    eu am opiniile mele si mi le exprim in cercuri restranse. m-am certat prea mult acum 2-3 ani si mi s-a luat.

  25. 14 Apr 2009 la 22:31

    da...
    stii bine ca nici eu nu mi-am exprimat toate opiniile aici :)

    in fond... vorba gabitzzei... ce a fost, a fost :)

Blah, blah, blah