Scriam acum cateva zile despre faptul ca sloganul Nike, "Just Do It", nu se potriveste celor care au trecut de o anumita varsta. Dupa ce am scris articolul, m-am gandit daca aceste trei cuvinte, 'just do it', se mai potrivesc ca indemn in ziua de astazi. Au trecut 30 de ani de cand a fost conceput de agentia de marketing si s-ar putea sa nu se mai potriveasca cu modul de gandire al noilor generatii.
Daca la inceputul anilor '90 lumea era mai inocenta, mai putin blazata si existau lucruri noi de care iti era oarecum tema, insa doreai sa le incerci, in 2018 nu cred ca au mai ramas multe hotare de cucerit pentru pustime. Exact ca in banc:
La clasa a sasea intra profesoara de biologie si le spune copiilor:
- Dragii mei, astazi vom discuta despre functia de reproducere.
Din spatele clasei se ridica o mana hotarata cu doua degete fluturand. Profesoara se uita catre fetita din ultima banca:
- Da, Ancuta, ce vrei sa intrebi?
Fata se ridica in picioare si intreaba plictisita:
- Doamna, noi, astia care ne-am tras-o, putem sa iesim la o tigare?
De bancul asta mi-am adus aminte azi, la Mega Image, cand pe langa mine a trecut o fata de vreo 14-15 ani cu o geaca pe care scria mare: "Make money, not friends". Si poate ca asta ar trebui sa fie sloganul celor tineri, ca si-asa isi petrec tot timpul ingropati in telefon. Si ca sa sune mai comercial, putem sa plagia titlul unui serial american: "Alone Together". Nu e nici un slogan, nici un deziderat, e noua realitate.