Pe langa clasicele tepe care se dau prin taierea unor preturi majorate anterior, unele magazine functioneaza dupa ideea originala de Black Friday: fac reduceri consistente la produse de generatie mai veche, care au ramas pe stoc de un an sau mai mult.
La Emag se anunta mereu surprize, dar astea vin la pachet cu tot felul de dezamagiri. Sunt curios daca si anul asta vor fi oferte care arata bine in titlu, dar pe care le omoara descrierea. Spre exemplu, anul trecut Emag a avut niste pachete de vacanta la Disneyland-ul din Paris. Numai ca pachetele au fost gandite atat de prost, inca nu cred s-au vandut ca painea calda. Iata cum arata unul dintre ele:
Pachetul avea data fixa si era pentru un adult si un copil. Practic, pentru familii monoparentale cu un singur copil... foarte specific!
Pachetele nu au fost concepute de cei de la Emag, ci de Eventuria, un turoperator care a luat nastere in 2015 si care inca nu stie ca pe lumea asta nu sunt numai mame singure.