Intr-o discutie despre turneul european Hollywood Vampires din 2018, o prietena care deja si-a luat bilet pentru 2018 imi spunea ca trupa nu are prea multe de zis in legatura cu orasele in care vor canta. Hotararile le iau cei din management, fara a se consulta cu artistii. Pana una-alta, banii vorbesc. Din pacate, managementul trupei nu investeste prea mult in promovare si respectarea brand-ului, asa ca lucrurile se fac pe genunchi.
Pe Facebook se joaca cu postarile
Dupa anuntarea concertelor din Rusia, de vineri, pe pagina de Facebook a celor de la Hollywood Vampires nu s-a mai postat nimic. Pe site era trecut concertul din Elvetia de cateva zile, iar luni dimineata (in Romania) a aparut o postare legata de acest concert, insa respectiva postare era antedatata pentru vineri! Dupa cateva ore, aceasta postare a fost stearsa, cel mai probabil din cauza ca inca nu se stie nimic despre biletele de la concertul din Elvetia.
La brand nu se gandeste nimeni
Concertele din Rusia au fost promovate prin doua afise total diferite. Cel din St. Petersburg are logo-ul oficial al trupei, in timp ce pe afisul pentru Moscova (cel din stanga) s-au folosit niste fonturi caricaturale, absolut jenante:
Nu mai comentez si despre ciorba pe care au facut-o in afisul de la Moscova, dar macar logo-ul trupei trebuia pastrat in original.
Biletele nu s-au pus in vanzare la ora anuntata
Au trecut mai bine de 15 ore(!) de la ora 9 AM (ora Rusiei), cand era anuntata punerea in vanzare a biletelor. Avand in vedere ca un pachet meet&greet e mai ieftin Rusia, eram curios sa vad cat costa si un bilet la Golden Circle... si tot astept, pentru ca inca nu au dat drumul la vanzarea biletelor.
Astept cu interes sa se anunte si alte concerte inainte sa se epuizeze biletele din zona Golden Circle de la show-urile in sala.