Priveam cu interes meciul lui Dinamo si am remarcat cu interes mesh-ul din spatele terenului. Da, asa de interesant era meciul, incat am ma uitam oriunde altundeva decat pe teren
Smart Eco Plus, divizia de smart metering rezidential a Grupului Elsaco (am cautat!) a decis sa-si promoveze produsele catre publicul microbist. Oamenii vand apometre, contoare si repartitoare si s-au adresat unui grafician pentru a concepe o grafica atractiva.
Persoana respectiva s-a documentat putin (mai putin decat am facut-o eu pentru acest articol) si a concluzionat ca, daca astia vand contoare, sa le puna un mare contor pe mesh. Foarte mare, chiar, de vreo 30 de metri patrati. Sigla trebuie pozitionata in stanga sus, se stie. In dreapta mesh-ului a pus sigla grupului din care face parte firma, desi respectivul grup era mentionat si in sigla acesteia. A pus si textul "Contoare INTELIGENTE de apa", ca era aiurea fara, nu oricine recunoaste un contor la prima vedere. Pentru spectatorii care nu stiu sa citeasca, graficianul a inclus si simbolul international pentru apa, picatura, si pe cel pentru inteligenta, conexiunea Wi-Fi.
Firma a platit cateva mii de euro sa produca mesh-ul si multe alte mii de euro sa-l afiseze pe un stadion de fotbal, la meciurile televizate. Pacat ca s-au scartit la grafica.