Porcule! Vagabondule!

Imi vine greu sa iau in serios branduri cu nume ciudate, precum Porc sau Vagabond. Nu-mi dau seama cum aceste cuvinte, percepute in trecut ca peiorative sau chiar injuraturi, au ajuns acum branduri de succes. E mare lucru sa poti schimba perceptii adanc inradacinate in constiinta colectiva, iar meritul acestor branduri e cu atat mai mare. Pe mine nu m-au convins sa ma imbrac ca un porc si sa ma incalt ca un vagabond, dar respect munca din spatele fiecarui business.

In schimb, exista si branduri la care nu se vede munca din spate, ci mai degraba dorinta de a fraieri consumatorul in cel mai evident mod. Ma refer aici la branduri precum MadeWorn, care vand ideea de vintage... nou. Iar cea mai noua colaborare pentru o serie de tricouri este cu cei de la Aerosmith, pentru care au scos modelele de mai jos:

Daca imi doream tricouri decolorate, rupte si cusute, as fi pastrat toate tricourile pe care le-am avut de-a lungul timpului. In anii '90 nu prea se gaseau pe la noi tricouri cu trupe sau artisti la moda, asa ca putinele modele cu Marilyn Manson, Tupac, Biggie sau Metallica lpe care le aveam au fost purtate pana au ajuns ca astea de la MadeWorn sau mai rau.

Pe langa faptul ca arata efectiv nasol, mai au si costul de 175 de dolari pe bucata! Pai nu mai bine cumperi un tricou de 35 de dolari si il porti cativa ani, pana ajunge vintage pe bune? :)

Nu voi putea sa inteleg unele lucruri la moda, dar cu siguranta imi dau seama cand cineva e jmecher si altcineva e fraier. Iar in cazul brandului MadeWord, evident ca jmecherii sunt ei.

Spor la cumparaturi!

Blah, blah, blah