Managementul trupei Aerosmith are probleme in departamentul de IT

A fost odata ca niciodata o vreme cand Aerosmith avea Fan Club european cu sediul in Anglia. Acolo lucrau fani adevarati, care apreciau formatia, se dedicau muncii pe care o prestau si intelegeau relatia cu fanii (vezi PS-ul din acest articol).

In ultimii ani am tot scris despre problemele IT (sa le zicem) legate de imaginea trupei Aerosmith. Si nu numai - ma gandesc la faza cu domeniul trupei Whitford St. Holmes (whitfordstholmes.com), care nu a fost prelungit si a ajuns la alti proprietari (Whitfords Tholmes Law Offices). Revenind la Aerosmith, doua chestii mi-au atras atentia in ultima vreme. In primul rand, postarea de pe Facebook, in care se anunta un discount la cumparaturile din magazinul oficial, numai ca nu se stie exact care e reducerea:

Daca faceti o comanda, veti remarca cu stupoare ca nici acum nu au facut cei de la BubbleUp setarile pentru magazinul online:

Dupa ce au tinut o scurta perioada magazinul online pe Magento, au trecut la Shopify, insa nici acum n-au terminat de personalizat cele cateva optiuni pe care le are respectivul soft. Ce naiba se intampla acolo?

Desigur, membrii trupei sunt total deconectati de astfel de probleme, dar cu prima ocazie as vrea sa-i intreb cand a fost ultima data cand au avut legatura directa cu promovarea si merchandising-ul. Sunt foarte curios B-)

Blah, blah, blah