LiveNation scoate bani din piatra seaca

LiveNation scoate bani frumosi din organizarea meet&greet-urilor cu diversi artisti, dar fac o gramada de fani fericiti. Din pacate, pe langa munca cinstita si supraevaluata, mai fac bani si din piatra seaca. Am fost tentat sa zic "din minte seaca", dar nu vreau sa arunc cu noroi in fanii care se lasa 'prostiti' de preturile practicate de LiveNation pentru a afi, pentru numai cateva secunde, alaturi de muzicianul favorit.

Revenind la subiect, am descoperit de curand ca se vand bilete VIP la tot felul de trupe despre care stiu ca n-au de gand sa faca vreodata meet&greet cu fanii, precum U2. Si totusi, cum de se vand bilete VIP la U2?

Pachetul 1: Gold Hot Tickets

· One top priced seated ticket to see U2 live
· Souvenir U2 laminate & lanyard
· Merchandise item designed exclusively for package purchasers
· Designated check-in and on-site event staff

Pachetul 2: Silver Hot Tickets

· One seated ticket to see U2 live
· Souvenir U2 laminate & lanyard
· Merchandise item designed exclusively for package purchasers
· Designated check-in and on-site event staff

Pachetul 3: VIP Party

· Seated ticket to see U2 live
· Pre and/or post-show party with food and complimentary drinks
· Souvenir U2 laminate + lanyard
· Merchandise item designed exclusively for package purchasers
· Designated check-in and on-site concert host

Preturile variaza, dar oricum depasesc cu mult pretul unui bilet normal. Si pentru ce? Pai, pentru un bilet, un badge si un obiect personalizat, cum ar fi o plasa de plaja:

Inteleg ca totul e un business si daca fanul vrea sa dea banii, atunci hai sa-i iei. Dar chiar sa-l prostesti in felul acesta, sa-i dau un amarat de badge si o sacosa obosita? Cel mai misto pachet VIP pe care l-am vazut a fost cel al trupei Whitford St. Holmes, care pe langa un pret extrem de accesibil (125 USD) perceput pentru meet&greet, a oferit fanilor un CD cu o piesa pe care nu o poti gasi nicaieri altundeva. Plus multe alte 'bunatati'.

Trupele n-au habar ce se vinde cu imaginea lor. Membrii U2 nu vor stii niciodata ca au existat plase cu U2 360° sau badge-uri cu "Joshua Tree". La fiecare turneu se fac cate 5-10 badge-uri, in functie de necesitati. Asa ca valoarea acestor materiale e zero, chiar daca li se pune eticheta de "merchandise item designed exclusively for package purchasers". Colectionarii le pot lua si de pe eBay, in majoritatea cazurilor. Sau se pot lipsi de ele, ca n-au nici o valoare.

Blah, blah, blah