Ignoranta supervizata de prostie in DTP si alte asemenea

Dupa ce am scris despre ignoranta celor care lucreaza in DTP, am primit cateva poze amuzante de la prieteni. E plin globul de oameni care lucreaza in batjocura in diferite domenii, dar in DTP greselile sunt foarte vizibile, cam ca cele ale portarilor in fotbal.

Iata cateva exemple de bataie de joc la adresa clientilor. In prima imagine, tipul o suna pe tipa la telefon pentru a-i cere numarul... de telefon.

Un client al unui serviciu online (banuiesc) a primit o cutie intreaga de pixuri facute aproape bine:

Mai grav e cand gravezi ceva in bataie de joc si nimeni nu si-a dat seama pentru ca toti sunt agramati:

Ce rost mai are sa scrii instructiuni la produse, daca ele se contrazic? Lasa omul sa descopere singur, pe pielea lui, ce e bine si ce nu:

Am lasat la final o imagine dintr-o reclama la Altex, pe care am vazut-o ruland pe Digisport. O astfel de reclama a fost vazuta de multe perechi de ochi inainte sa ajunga sa ruleze pe TV, dar atunci cand cei care supervizeaza sunt la fel de prosti si agramati ca cei care editeaza... mai scapa astfel de greseli:

Nu mai stiu in ce clasa se invata relatia dintre "SI", "IAR" si virgulele care vin inainte sau dupa, insa probabil ca cei care au lucrat la reclama Altex au lipsit la lectia aia. Sau au fost la lectie, n-au inteles si n-au retinut nimic. Iar acesti analfabeti functionali, cu remuneratii consistente, ajung sefii analfabetilor mai mici, aia de la editare, intr-o grotesca piramida a prostiei infinite.

Blah, blah, blah