De curand, am auzit sintagma "intra in hora reducerilor" de la un prieten. Mi s-a parut foarte amuzanta pentru ca n-o mai auzisem pana atunci si e absolut penibila. Cine intra in hora reducerilor? Pai, redusii! E logic, nu?
Am cautat pe net campanii de marketing indexate cu acest slogan. Lista nu e asa scurta, sunt multi redusi pe lumea asta
- Intra in hora reducerilor Blue Air pe 1 decembrie! (2010)
- Intra in hora reducerilor la F64 - Reduceri triumfatoare de pana la 60%! (2014)
Mai sunt si articole care folosesc expresia asta absolut jenanta:
- Black Friday 2013: Vodafone intra in hora reducerilor (2013, wall-street.ro)
- Mercedes-Benz intră în hora reducerilor de Black Friday (2015, mercedesblog.ro)
- O altă companie aeriană intră în hora reducerilor. Qatar Airways (2016, zf.ro)
Lista nu e exhaustiva, dar astea sunt cele mai misto pe care le-am gasit. Sfatul meu? Nu fiti redusi, evitati hora reducerilor!