Adio, CERF!

Una din cele mai triste vesti ale anului: CERF se preschimba intr-un targ business-to-business. Comunicatul de presa ne anunta ca a 18-a editie a evenimentului va fi dedicata exclusiv componentei B2B.

"Scaderea dramatica a industriei IT&C este principalul motiv pentru care am decis sa redefinim structura CERF de anul acesta. CERF va creste direct proportional cu piata de retail IT&C si va ramane locul in care se vor putea testa cele mai noi produse si servicii", a declarat Dan Voicu, directorul general al Expotek.

CERF 2009 se va desfasura pe parcursul a trei zile, intre 3 si 5 iunie, in cadrul complexului expozitional Romexpo.
Printre cele 40 de companii participante se numara: Dell, EMC, Kaspersky, Microsoft, IBM, Romsym Data, Maguay, Concept Electronics etc. Microsoft va participa cu un spatiu de prezentare dupa aproximativ 10 ani de absenta, iar Dell si EMC pentru prima data in istoria CERF. De asemenea, o prezenta activa o vor avea cele 19 companii care vor forma ansamblul taiwanez de standuri.

Creste si pretul biletului, ca doar e un loc bun de semnat contracte roditoare 8-| 30 de lei. A fost frumos cat a durat, de la paduri si mousi luati cu japca pana la intalnirile cu Dinamo. Adio, CERF!

2 comentarii

  1. 14 May 2009 la 18:31

    frate, pe criza asta nu mai da nimeni macar un mousepad.

    oricum era o mare pierdere de timp. vremurile bune au trecut. poate facem noi un CERF, vb cu bettershop.ro, poate strangem si alte firme si facem ceva frumos. dar ii lasam la o parte pe emag ;))

  2. 14 May 2009 la 19:01

    :))
    da, targul micilor intreprinzatori :)

    suna a joaca :D

    criza-necriza, cerf-ul a murit.

Blah, blah, blah