WordPress, site de criza

WordPress 3 si o tema de pe net: site-ul perfect. Il faci in cateva minute, mai umbli pe la grafica, plantezi sigla firmei si ai creat un 'ceva' care arata decent si e foarte ieftin. Bineinteles ca cei care se respecta vor continua sa plateasca de la 500 de euro in sus pentru site-ul companiei, dar astfel de clienti sunt din ce in ce mai putini.

Interfata de administrare gratuita

De multe ori clientul se simte in siguranta stiind ca poate edita continutul paginilor fara ajutorul vreunui administrator web. E cel mai bine sa stii ca poti sa faci modificari fara sa mai dai bani in plus si fara sa astepti dupa unul sau altul sa rezolve problema. Solutia platformei WordPress este ideala in acest sens si, cel mai important, e gratuita.

Site-ul e gata 'ieri'

De fiecare data cand aud pe cate cineva cu expresia "vreau sa fie gata ieri", ma apuca durerea de cap. Nimic nu se poate realiza peste noapte, mai putin... o instalare de WordPress! Incredibil, dar adevarat: site-ul poate fi gata in 24 de ore, gratie multitudinii de functii implementate in platforma de blog. Perfect, nu?

Face toti banii

Ai instalat softul, ai ales tema si ai customizat-o. Mai editezi cateva poze, o sigla si dai copy-paste la texte din fisierul Word trimis de client. La final customizezi cateva setari in Dashboard si ai terminat. Cat poa' sa coste toate astea?

Evolutia nu e necesara

Firmele trebuie sa mearga inainte si sa-si reduca cheltuielile pe perioada de criza. Programatorii si designerii trebuie sa-si plateasca facturile. Clientul si furnizorul de servicii trebuie sa constientizeze situatia in care se afla si sa imbratiseze schimbarea, cu toate implicatiile ei negative. Un site in WordPress nu reprezinta evolutie, nu poate castiga vreun premiu si nici nu va lasa pe nimeni cu gura cascata. Dar un WordPress poate reprezenta firma pe Internet la fel de eficient ca un site HTML, PHP sau ASP.