Urmeaza alte predictii demagogice despre metroul din Bucuresti

Gheorghe Udriste, directorul general al Metrorex, declara in 2011:

Pentru toate cele trei linii noi care vor fi construite si date în folosinta, treptat, pana in 2020, ne sunt necesare aproximativ 6.5 miliarde de euro, bani care provin din credite de la Banca Europeana de Investiţii (BEI), Banca Japoniei, Gu­vernul Romaniei si sa vedem cine va castiga licitatia pentru parteneria­tul public-privat, formula in care vrem sa construim Linia 7 de metrou: Bragadiru - Rahova - Piata Unirii - Obor - Colentina - Voluntari.

Mai mult, omul venise si cu o harta a metroului asa cum urma sa arate in anul 2020:

Pana una-alta, eu inca mai astept sa se dea in folosinta magistrala Drumul Taberei - Pantelimon, care trebuia finalizata in martie 2014.

Intre timp, insa, se pregateste un nou val de predictii tipic romanesti pentru ca Metrorex a lansat in licitatie contractul pentru consultanta, asistenta juridica si reprezentare in fata instantelor judecatoresti pentru efectuarea de exproprieri necesare realizarii legaturii retelei de metrou cu Aeroportul Otopeni (Linia 6: 1 Mai - Otopeni). Primirea ofertelor se va face pana la 11 ianuarie, iar data limita de evaluare a ofertelor este 5 februarie.

Si sa vezi atunci cum o sa inceapa stirile despre cat de repede se va face Linia 6, interviuri cu diversi reprezentanti ai firmei castigatoare si alte aberatii de care pur si simplu sunt satul. Plus interviuri cu saracii expropiati, ca ei nu pleaca de-acolo, dramele din familiile respective etc.

Pana la urma, bucurestenii au invatat sa se descurce cu ce au avut si au la dispozitie, asa ca in loc sa tot investeasca in doua-trei statii de metrou pe care nu le mai termina niciodata, mai bine sa mai asteptam putin pentru ca in vreo cativa ani se inventeaza teleportarea si metroul va fi perimat.